Subject: FW: Kinnisasja vajalikkuse väljaselgitamine, 24-5110
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Sep 2024 12:25:30 +0300

From: Piret Tauer <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, September 20, 2024 12:12 PM
To: Jaan Rea <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Subject: FW: Kinnisasja vajalikkuse väljaselgitamine, 24-5110

Tere,

Manuses on RKVR menetluses nr 24-5110 nimetatud kinnisasjade loend Excelis.

Kinnisasjaga seotud lepingute jm teavet vaadake palun RKVRist!

Parimatega

Piret Tauer

RMK maamüügi spetsialist

+372 53 408325

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.rmk.ee <http://www.rmk.ee>

______________________________

-----Original Message-----
From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, September 20, 2024 11:43 AM
To: Piret Tauer <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kinnisasja vajalikkuse väljaselgitamine, 24-5110

Menetluse nr: 24-5110

Menetluse liik: kinnisasja vajalikkuse väljaselgitamise menetlus

Valitseja: Kliimaministeerium

Viide:  <https://riigivara.fin.ee/rkvr-frontend/menetlused/4714711> 
https://riigivara.fin.ee/rkvr-frontend/menetlused/4714711

Tähtaeg: 11.10.2024 11:43:25

Sisu: Teatame Riigimetsa Majandamise Keskuse kavatsusest võõrandada avalikul 
enampakkumisel teates loetletud kinnisasjad. Palume Teil 21 päeva jooksul 
teatada, kas nimetatud vara on Teile vajalik avalikul eesmärgil või 
riigivõimu teostamiseks. Kui nimetatud tähtaja jooksul ei ole vastavaid 
taotlusi esitatud, loeme vara Teile mittevajalikuks.

________________________________

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.

This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.